Vinterservice
Hvis du har en robotplæneklipper, ved du sikkert, at den kræver en del vedligeholdelse. Når du har med en maskine at gøre, er det altid en god ide fra tid til anden at tjekke, om alle delene fungerer, som de skal. Hvis maskinen ikke fungerer, som den skal, er det vanskeligt at få det mest optimale resultat, og det er da ærgerligt.
Benytter du en maskine, der ikke fungerer optimalt, øger du også risikoen for reelle skader, der kræver en større reparation eller udskiftning af dele. Derfor er det godt altid at være på forkant, så du slipper for at gennemgå en reparation. Derfor tilbyder vi vinterservice på alle vores robotplæneklippere.
Hvis du har en robotplæneklipper, ved du sikkert, at den kræver en del vedligeholdelse. Når du har med en maskine at gøre, er det altid en god ide fra tid til anden at tjekke, om alle delene fungerer, som de skal. Hvis maskinen ikke fungerer, som den skal, er det vanskeligt at få det mest optimale resultat, og det er da ærgerligt.
Benytter du en maskine, der ikke fungerer optimalt, øger du også risikoen for reelle skader, der kræver en større reparation eller udskiftning af dele. Derfor er det godt altid at være på forkant, så du slipper for at gennemgå en reparation. Derfor tilbyder vi vinterservice på alle vores robotplæneklippere.
Vinterservice af robotplæneklippere
Hos RoboWorld tilbyder vi to forskellige services af robotplæneklippere – et lille servicetjek og et stort servicetjek. Uanset hvilken type robotplæneklipper du har – om det er Cub Cadet eller Robomow – tilbyder vi vinterservicetjek. Vinterservice gør din robotplæneklipper klar til foråret og sommeren, hvor den igen skal klippe græs. I mellemtiden er det dog vigtigt, at den bliver passet godt på, og at den bliver opbevaret korrekt.
Under et servicetjek tjekker vi naturligvis, at alle dele i din robotplæneklipper fungerer, og vi opdaterer også softwaren, så den følger den nyeste teknologi. Som sagt tilbyder vi forskellige størrelser af servicetjek – lille og stor – hvor du med det store servicetjek slipper for selv at aflevere din robotplæneklipper hos os. Med andre ord kommer vi og henter din robotplæneklipper, og vi sørger også for at aflevere den hos dig igen. Med det lille servicetjek skal du selv sørge for at hente og aflevere din robotplæneklipper, og den skal være rengjort ved afleveringen.
Kort og godt foretager vi følgende under vinterservice af din robotplæneklipper:
- Vi sørger for at opdatere robotplæneklipperens software. På den måde slipper du for eventuelle problemer i forbindelsen mellem din smartphone og din robotplæneklipper, og du er også sikker på, at din robotplæneklipper følger den nyeste teknologi.
- Vi tjekker op på robotplæneklipperens knive. Det vil sige, at vi tjekker, om de fungerer, som de skal, og om de er skarpe nok til at give dig det bedst mulige resultat.
- Vi sørger for at rengøre din robotplæne – del for del – og vi kontrollerer også, om ladestationen og sensorerne i maskinen fungerer optimalt.
- Hvis der er større fejl eller skader, vil maskinen blive sendt til reparation, hvilket vi også tager os af. Her vil der være en merpris, da der vil være dele, der skal skiftes ud.
Med andre ord foretager vi hos RoboWorld et fuldstændigt servicetjek af din robotplæneklipper, så den bliver klar til at køre hele foråret og sommeren uden at gå i stå.
Priser for vinterservice af din robotplæneklipper
Hos RoboWorld tilbyder vi forskellige størrelser på vores vinterservice. Derfor kan du regne med at finde en pakke og et system, der passer til dig og dine behov. Vi har flere forskellige services og takster at vælge imellem – Det kommer an på hvilket mærke og hvilken model. Derfor variere priserne alt efter, hvilken aftale du vælger. Til sidst afhænger prisen også af, om vi skal afhente/bringe din robot til reparation og i så fald hvor du bor.
Har din maskine ikke brug for et servicetjek, men nærmere en reparation, klarer vi også det hos RoboWorld.
Reparation af robotplæneklipper – med eller uden garanti
Hvis din robotplæneklipper er gået i stykker, reparerer vi den også her hos RoboWorld. Vi er nemlig et autoriseret reparationsværksted for både Ambrogio, Cub Cadet og Robomow, som er producenterne bag de robotplæneklippere, vi forhandler. Hvis du har købt en af vores akku-maskiner fra Cub Cadet, kan vi også reparere den. Er uheldet ude, og er maskinens garantiperiode udløbet, er det ikke en forhindring for os. Vi reparerer nemlig din robotplæneklipper, uanset om din garantiperiode er udløbet eller ej.
Da RoboWorld er et autoriseret reparationsværksted, betyder det, at vi kun benytter originale reservedele, når vi udskifter ødelagte dele i din robotplæneklipper eller akku-maskine. På den måde kan du regne med, at delene er af samme gode kvalitet, som du kender, og at reservedelene passer perfekt til din model. Foruden at være et autoriseret reparationsværksted er vi også autoriserede forhandlere af både Ambrogio, Cub Cadet og Robomow, hvilket betyder, at du kan stole på, at vores varer er ægte.
Har du spørgsmål til vores vinterservice? Så kan du ringe til os allerede i dag
Hvis du kender Midtjysk Haveservice, kender du også RoboWorld! RoboWorld er nemlig en webshop, der tilhører vores hjemmeside og virksomhed Midtjysk Haveservice. Vi er et team bestående af tre anlægsgartnere, der alle har mange års erfaring og viden inden for vores felt. Derfor kan vi med sikkerhed også rådgive og guide dig til valg af havemaskine eller foretage et vintertjek med høj professionalisme og et smil på læben.
Har du yderligere spørgsmål, sidder vi altid klar til at hjælpe dig – og vi undersøger også gerne sagen for dig, hvis vi ikke kender svaret på stående fod.
Du kan altid kontakte os på vores mail info@roboworld.dk eller på vores telefon +45 29 61 76 48, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig.