Reparation på eget værksted

Du har fået din nye robotplæneklipper, og det hele spiller – du kan faktisk allerede se, hvordan græsset ser sundere og grønnere ud, og du nyder bare at slappe af og lade maskinen gøre hele arbejdet. Men pludselig siger den en mærkelig lyd, og den virker pludselig ikke længere. Første tanke er, om den stadig har garanti, og anden tanke er: Hvad gør du, hvis maskinen ikke længere er omfattet af garantien?

Er din robotplæneklipper eller akku-maskine – som du har købt hos os – gået i stykker uden for produktets garantiperiode, hjælper vi dig stadig. Hos RoboWorld reparerer vi nemlig din havemaskine, også selvom garantien er udløbet.

RoboWorld er en webshop til hjemmesiden Midtjysk Havecenter. Her består vores team af tre anlægsgartnere, der alle har mange års erfaring og viden inden for vores felt. Derfor kan du også trygt regne med, at vi kender vores maskiner rigtig godt, og at vi uden tvivl kan reparere dem.

Autoriserede forhandlere og reparationsværksted

RoboWorld er autoriserede forhandlere for både Robomow og Cub Cadet. Det betyder, at producenterne har givet grønt lys til, at vi sælger deres produkter. Med andre ord viser de tillid til os, så du også trygt kan have tillid til os.

Faktisk er vi ikke blot autoriserede forhandlere, men vi er også et autoriseret reparationsværksted. Det betyder, at vi reparerer de produkter og maskiner, som du har købt hos os, og erstatter de ødelagte dele med nye, originale reservedele. På den måde kan du være sikker på, at vi kun benytter dele, der passer præcis til din maskines mærke og model. Så er du også sikker på, at kvaliteten på de diverse reservedele er høj, da de kommer direkte fra producenten selv.

Med andre ord er din havemaskine tryg i vores hænder, uanset hvad den fejler.

Reparation af robotplæneklipper og akku-maskiner

Uanset om det er din robotplæneklipper eller en af vores akku-maskiner, der gået i stykker, så står vi klar til at reparere den uden problemer – også selvom det er uden for garantiperioden. Så ordner vi det nemlig bare på vores eget værksted.

Når vi reparerer dine maskiner, er vi naturligvis opdateret på den nyeste viden inden for både mærket og modellen. Vi benytter os desuden af PC-hjælpeprogrammer, der gør vores arbejde så præcist som overhovedet muligt. På den måde er du sikker på, at din maskine til haven bliver repareret ordentligt.

Derudover benytter vi også kun originale reservedele til din robotplæneklipper eller akku-maskine, så du er sikker på, at kvaliteten er i top.

Fra den 1/1-2021 ligger vores pris på reparation af robotplæneklippere og akku-maskiner til haven på 690 kroner i timen.

Få servicetjek efter reparation

Ønsker du, at din robotplæneklipper fortsat virker år efter år? Så kan du få et årligt vintertjek, hvor vi undersøger alle maskinens dele og sørger for, at den bliver klar til forår og sommer.

Under vinterservice tjekker vi, at alle delene på din robotplæneklipper virker. Hvis der er nogle dele, der ikke længere fungerer optimalt, så udskifter vi dem naturligvis. Derudover opdaterer vi også maskinens software, så den er helt up to date.

Med et årligt servicetjek, kan vi – og du – holde øje med standen af maskinen og få udskiftet forskellige dele inden det bliver alt for kritisk, og maskinen ikke længere virker. På den måde kan vi også sørge for, at din robotplæneklipper altid fungerer optimalt, så din have altid kan se flot og nyklippet ud.

Installation af robotplæneklipper

Hvis du har brug for en installation af din robotplæneklipper, så klarer vi også dét for dig. Her skal du have lagt et afgrænsningskabel, og det kan du selv godt gøre, men det bliver sjældent lige så sikkert og holdbart, som hvis vi gør det. Ikke fordi vi nødvendigvis er bedre end dig, men fordi vi benytter andre værktøjer.

Når du selv skal lægge dit afgrænsningskabel, foregår det nemlig oftest med pløkker. Det betyder, at kablet forbliver oven på jorden, og det kan være det gene, når du færdes i haven. Derudover er det ikke det flotteste, og det er heller ikke særligt holdbart.

Når vi installerer din robotplæneklipper for dig, nedgraver vi afgrænsningskablet til robotplæneklipperen med en kabelnedlægger. Det betyder, at vi lægger kablet ned under jorden, så der kommer til at være et lag græs og jord ovenpå. På den måde vil du ikke blive generet af kablet, hverken udseendemæssigt eller som en forhindring på plænen.

Et afgrænsningskabel til robotplæneklipper er i øvrigt vigtigt for at undgå, at din robotplæneklipper løber løbsk. Under en installering hjælper vi dig også med at opsætte maskinen med den rigtige software.

Har du spørgsmål til reparation af robotplæneklippere? Så kontakt os allerede i dag

Har du spørgsmål til, hvordan en reparation foregår, eller hvor lang tid en reparation tager? Så ring eller skriv endelig en mail til os. Ofte afhænger tiden af maskinens tilstand, og hvilken maskine det er.

Du kan altid kontakte os på vores mail info@roboworld.dk eller på vores telefon +45 29 61 76 48, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig.

RoboWorld er en webshop til vores hovedside Midtjysk Haveservice. Vores team består af tre medarbejdere med både meget erfaring og viden inden for vores felt – vi har nemlig mange år i branchen. Derfor har vi også styr på alle de maskiner, vi forhandler, og vi vil derfor uden problemer kunne guide dig til valg af den rigtige maskine og besvare dine spørgsmål.

Du har fået din nye robotplæneklipper, og det hele spiller – du kan faktisk allerede se, hvordan græsset ser sundere og grønnere ud, og du nyder bare at slappe af og lade maskinen gøre hele arbejdet. Men pludselig siger den en mærkelig lyd, og den virker pludselig ikke længere. Første tanke er, om den stadig har garanti, og anden tanke er: Hvad gør du, hvis maskinen ikke længere er omfattet af garantien?

Er din robotplæneklipper eller akku-maskine – som du har købt hos os – gået i stykker uden for produktets garantiperiode, hjælper vi dig stadig. Hos RoboWorld reparerer vi nemlig din havemaskine, også selvom garantien er udløbet.

RoboWorld er en webshop til hjemmesiden Midtjysk Havecenter. Her består vores team af tre anlægsgartnere, der alle har mange års erfaring og viden inden for vores felt. Derfor kan du også trygt regne med, at vi kender vores maskiner rigtig godt, og at vi uden tvivl kan reparere dem.

Autoriserede forhandlere og reparationsværksted

RoboWorld er autoriserede forhandlere for både Robomow og Cub Cadet. Det betyder, at producenterne har givet grønt lys til, at vi sælger deres produkter. Med andre ord viser de tillid til os, så du også trygt kan have tillid til os.

Faktisk er vi ikke blot autoriserede forhandlere, men vi er også et autoriseret reparationsværksted. Det betyder, at vi reparerer de produkter og maskiner, som du har købt hos os, og erstatter de ødelagte dele med nye, originale reservedele. På den måde kan du være sikker på, at vi kun benytter dele, der passer præcis til din maskines mærke og model. Så er du også sikker på, at kvaliteten på de diverse reservedele er høj, da de kommer direkte fra producenten selv.

Med andre ord er din havemaskine tryg i vores hænder, uanset hvad den fejler.

Reparation af robotplæneklipper og akku-maskiner

Uanset om det er din robotplæneklipper eller en af vores akku-maskiner, der gået i stykker, så står vi klar til at reparere den uden problemer – også selvom det er uden for garantiperioden. Så ordner vi det nemlig bare på vores eget værksted.

Når vi reparerer dine maskiner, er vi naturligvis opdateret på den nyeste viden inden for både mærket og modellen. Vi benytter os desuden af PC-hjælpeprogrammer, der gør vores arbejde så præcist som overhovedet muligt. På den måde er du sikker på, at din maskine til haven bliver repareret ordentligt.

Derudover benytter vi også kun originale reservedele til din robotplæneklipper eller akku-maskine, så du er sikker på, at kvaliteten er i top.

Fra den 1/1-2021 ligger vores pris på reparation af robotplæneklippere og akku-maskiner til haven på 690 kroner i timen.

Få servicetjek efter reparation

Ønsker du, at din robotplæneklipper fortsat virker år efter år? Så kan du få et årligt vintertjek, hvor vi undersøger alle maskinens dele og sørger for, at den bliver klar til forår og sommer.

Under vinterservice tjekker vi, at alle delene på din robotplæneklipper virker. Hvis der er nogle dele, der ikke længere fungerer optimalt, så udskifter vi dem naturligvis. Derudover opdaterer vi også maskinens software, så den er helt up to date.

Med et årligt servicetjek, kan vi – og du – holde øje med standen af maskinen og få udskiftet forskellige dele inden det bliver alt for kritisk, og maskinen ikke længere virker. På den måde kan vi også sørge for, at din robotplæneklipper altid fungerer optimalt, så din have altid kan se flot og nyklippet ud.

Installation af robotplæneklipper

Hvis du har brug for en installation af din robotplæneklipper, så klarer vi også dét for dig. Her skal du have lagt et afgrænsningskabel, og det kan du selv godt gøre, men det bliver sjældent lige så sikkert og holdbart, som hvis vi gør det. Ikke fordi vi nødvendigvis er bedre end dig, men fordi vi benytter andre værktøjer.

Når du selv skal lægge dit afgrænsningskabel, foregår det nemlig oftest med pløkker. Det betyder, at kablet forbliver oven på jorden, og det kan være det gene, når du færdes i haven. Derudover er det ikke det flotteste, og det er heller ikke særligt holdbart.

Når vi installerer din robotplæneklipper for dig, nedgraver vi afgrænsningskablet til robotplæneklipperen med en kabelnedlægger. Det betyder, at vi lægger kablet ned under jorden, så der kommer til at være et lag græs og jord ovenpå. På den måde vil du ikke blive generet af kablet, hverken udseendemæssigt eller som en forhindring på plænen.

Et afgrænsningskabel til robotplæneklipper er i øvrigt vigtigt for at undgå, at din robotplæneklipper løber løbsk. Under en installering hjælper vi dig også med at opsætte maskinen med den rigtige software.

Har du spørgsmål til reparation af robotplæneklippere? Så kontakt os allerede i dag

Har du spørgsmål til, hvordan en reparation foregår, eller hvor lang tid en reparation tager? Så ring eller skriv endelig en mail til os. Ofte afhænger tiden af maskinens tilstand, og hvilken maskine det er.

Du kan altid kontakte os på vores mail info@roboworld.dk eller på vores telefon +45 29 61 76 48, hvor vi sidder klar til at hjælpe dig.

RoboWorld er en webshop til vores hovedside Midtjysk Haveservice. Vores team består af tre medarbejdere med både meget erfaring og viden inden for vores felt – vi har nemlig mange år i branchen. Derfor har vi også styr på alle de maskiner, vi forhandler, og vi vil derfor uden problemer kunne guide dig til valg af den rigtige maskine og besvare dine spørgsmål.

Copyright © 2021 Roboworld